Тема: Дрони-гвинтокрили на захисті України.
Мета: Поглибити та розширити знання учнів, здатність до їх практичного застосування;
-
Розвивати
логіку мислення, вміння будувати алгоритми дій, активізувати самостійність,
вміння відстоювати свою точку зору, робити самооцінку знань;
-
Зацікавити
ліцеїстів до вивчення шкільних дисциплін через впровадження нетрадиційних форм
проведення уроків, підготовки проектів з використання сучасних технологій;
-
Усвідомити
пріоритетне значення фізики для об’єктивного пізнання матеріального світу та
провідну роль фізики, як фундаментальної науки, у визначенні темпів і напрямку
науково-технічного розвитку суспільства.
Обладнання: підручник з
фізики Божинова 10 клас, презентації,
мультимедійна дошка, ноутбук, дрони, набір тягарців.
Тип : комбінований
.
Хід
- Актуалізація опорних знань
- Які зміни у повсякденному житті дали поштовх до вивчення та використання дронів-гвинтокрилів ?
- Фронтальне опитування
-
Який
рух називають вільним падінням тіл?
-
Яким
є характер цього руху?
-
Якою
є траєкторія руху тіла, кинутого вертикально? Горизонтально? Під кутом до горизонту.
Наведіть приклади.
Запишіть формулу:
-
для розрахунку дальності польоту тіла, рух
тіла горизонтально;
-
максимальна висота підйому, рух тіла
вертикально вгору;
2.
Повідомлення
теми та мети уроку
- Вивчення нового матеріал
- А чи знали ви , що Леонардо да Вінчі окрім митця був ще видатним інженером?
https://storymaps.arcgis.com/stories/f990c9b417e148c6b8f5292c40b3d7aa
-
Хто
з видатних авіаконструкторів українського походження зробив прорив у освоєнні
неба?
- Видатним авіаконструктором Ігорем Сікорським було сконструювало перший гвинтокрил.
https://storymaps.arcgis.com/stories/5b5be5a672b04dcdaa0886d973d6a0bd
-
Що
таке дрон?
-
Хто
сконструював перші дрони?
(Французький інженер-конструктор Етьєн Едмон Омішен.)
https://storymaps.arcgis.com/stories/149f29214a1c4a038715fe3ea3349084
- Які види дронів ви знаєте?
https://storymaps.arcgis.com/stories/c1452a7cfe6f48459a92a08cd2fb3121
- Закріплення вивченого матеріалу
-
Чи
знали ви , що дрони розроблялися для цивільного застосування, а не для
військового?
1.
Розв’язування
задач
Задача 1. Український БпЛА Фурія ( мал. 1) летить
горизонтально зі швидкістю 90км/год, на висоті 0,5км. На якій відстані від
ворожого корабля у Чорному морі повинен скинути детонуючий заряд, масою якого
можна знехтувати.
Задача 2. Снаряд зенітної гармати української армії,
випущений вертикально вгору зі швидкістю 2700км/год, досяг ворожого
безпілотника через 3с ( мал. 2). На якій висоті було підбито дрон загарбників?
Яка швидкість снаряду в момент досягнення цілі?
2.
Проведення
експерименту
-
Чи
можливо за допомогою дронів перенести вантаж певної маси, дослідити наслідки
стихії та зробити фото місцевості?
Опис експерименту: два дрони розміщуємо на робочій платформі, до одного з дронів прикріплюємо тягарець за допомогою нитки, запускаємо дрони, спостерігаємо за рухом дронів та їхнім приземленням.
-
Отже
ми під час експерименту спостерігали як вантаж впливає на керованість дрону та
точність посадки.
- Домашнє завдання
- Описати, які явища та закони мали місце під час досліду
і могли вплинути на результат експеременту ,
окрім навантаження?
- Підсумок уроку
-
А
що ви нового дізналися сьогодні на уроці? Що здивувало? Що сподобалося?
- Сьогодні під час уроку ми дізналися багато цікавого. Зокрема про видатні постаті, які зробили великий внесок у створення та розвиток дронів, що стоять на захисті нашої держави.
- Працюючи над проблемою «Використання міжпредметних зв’язків на уроках фізики» доречним було проведення інтегрованого уроку з фізики, історії та Захисту України. Тому що інтегровані уроки мають велике значення для розвитку освіти в умовах сучасного життя. Учні отримують можливість самостійно опрацьовувати матеріал, займатися пошуковою діяльністю, створювати проекти, використовуючи сучасні технології. Такі уроки сприяють розкриттю наукових законів та умов їх прояву в різних галузях науки та сферах практичної діяльності; розкривають багатогранності можливостей застосування набутих знань учнів з метою формування творчої особистості учня, розвитку його здібностей.
Коментарі
Дописати коментар